fredag 22 januari 2010

Jag känner mig riktigt duktig

Hej!
Tänkte bara rapportera om dagen som flutit på bra. Fick en hel del gjort och har minskat på högarna på skrivbordet. På lunchen åt jag en tallrik lättyoghurt med müssli och det kändes bra. Tog en promenad också i en park som inte ligger så långt ifrån jobbet. Jag känner mig riktigt duktig och hoppas att vågen i morgon bitti visar att jag ansträngt mig. I morgon ska jag inte tugga så mycket tuggummi för jag tror att det var därför jag fick så mycket luft i magen och den måste ut, tyvärr så luktar det. Jag såg att några kollegor rynkade på näsan när de kom in till mig. Men lite skitlukt får dom ta, jag ska banta. Det kanske kan få vissa att begränsa sina besök, vilket skulle göra att både dom och jag fick mer gjort. Ibland blir jag så less på att folk inte orkar tänka själva utan springer och frågar om småsaker som de redan har blivit informerade om.


Nu ska jag duka fint och äta den färdiggrillade kycklingen som jag köpte på hemvägen. Vi hörs Berit.