torsdag 21 januari 2010

En hungrig dag på jobbet

Hej!
Nu är jag hemma igen efter en hungrig dag på jobbet. Jag tänkte att ni ville veta hur det gått med en lunchlåda innehållande keso och en tomat. Det började så bra och Knut skrek inte så fasligt före lunch. Hur kan folk jobba med så lite mat i magen. Hjärnan blev jätte trög och huvudvärken kom som ett brev på posten. Drick vatten sa min kollega Rosi som sitter i rummet bredvid. Så där satt jag och drack vatten. Har väl aldrig druckit så mycket och uträttat så lite. Lite synd om mig var det ju så jag tog en sväng förbi fikarummet för att se om någon glömt något ätbart.

I fikarummet pågick något som det inte var meningen att jag skulle se. Min kollega Bernt fyllde år och bjöd på tårta idag och där kom jag mitt i. Vilket flyt jag hade. Nu blir det en lätt middag.


Vi hörs! Berit