fredag 22 januari 2010

Jag har gått ner!

Hej!
Jag måste berätta att jag gått ner ett kg och väger nu alltså ”bara” drygt 111 kg. Det är ju inte så mycket i procent räknat men det är i alla fall en nedgång. Jag är lycklig för jag trodde att tårtan igår sabbat allt. Å andra sidan hade jag kanske gått ner mer utan den men skit happends den var så god. Tack Bernt du räddade min dag.



Idag ska jag tänka på vad jag stoppar in i munnen och har därför laddat upp med sockerfritt tuggummi. De innehåller en massa sötningsmedel som Apartam men det är nått att tugga på i alla fall. Min teori är att tuggandet som stimulerar salivproduktionen också håller igång förbränningen. Kan det vara så tror du? Måste googla på det.


Idag är de äntligen fredag och i en känd reklam gingel sjungs om kyckling på fredag så det låter som ett billigt och bra middagstips. Grillad kanske. Nej, nu ska jag sluta att tänka på mat och rusa iväg till jobbet. Vi hörs Berit.