onsdag 27 januari 2010

Har jobbat hela dagen och kvällen

Hej!
Nu är jag trött, trööött och ännu tröttare. Dagen har varit lång och seg. En arbetsdag som innehållit både ris och ros. Skrev ett PM som några hade kritiska kommentarer till. Det är inte särskilt kul att få skit för att andra inte gjort sin del av jobbet. Hur tänker en del? Min kollega Bernt ryckte bara på axlarna och sa att han inte hade hunnit. Väldigt typisk för honom och en del andra som jag är beroende av för att göra ett bra jobb. Nu fick vi jobba över i kväll bara därför. Därför är jag trött och less. Skit att arbetsmarknaden är så begränsad annars hade jag sagt upp mig omgående, så irriterad blev jag och kände att blodtrycket steg till oanade höjder. Jag får vara lite coolare i fortsättningen för det frestade på lilla hjärtat att bli så skitförbannad.

Något positivt var att jag fick ett paket med posten idag som innehöll Acaikapslar. Har tagit två och håller tummarna för att det ska ge lite skjuts i viktnedgången som hittills gått väldigt trögt i för hållande till insatsen tycker jag. Det ska bli mycket intressant att se om det håller vad det lovar. Nu är det dags för sängen. Sov gott alla ni därute. Vi hörs Berit