måndag 1 mars 2010

Denna långa vinter

Hej!
Nu var det ett tag sen jag skrev och det beror bara på att jag är lat och oinspirerad. Det känns som jag skulle vilja gå i ide nu. Jag längtar till våren! Med viktminskningen har det gått så där och det vill jag helst inte prata om men jag ska skärpa mig och ta nya tag.

I går var jag på loppis i alla fall och det var kul. Huva vad mycket skräp folk tror att andra vill ha. Gjorde några fynd med rosor på, vilket var vad jag ställt in mina loppissökarögon på. På hemvägen handlade jag lite på Coop och snokade runt på bokreaavdelningen. Så nu har jag lite ny lektyr på hyllan. Finns det något bättre än en smaskig roman av Danielle Steel? Nu är jag ju allätare så det finns många bra böcker i min bokhylla men de är ju lästa och jag gillar inte att läsa om böcker eftersom jag bara behöver läsa några rader för att komma ihåg hela storyn. Köpte en bok med titeln En shopaholic säger ja av Sophie Kinsella. Har inte börjat läsa den än men titeln låter ju intressant. Ska börja nu, vi hörs, Berit