torsdag 17 juni 2010

Målet är nått!

Hej!
Som ni ser har jag ändrat mall på bloggen. Det är för att jag vill markera min nya stil som normalviktig ung, tuff och självständig kvinna. Nu har jag faktiskt nått min ideal vikt kan man säga och jag känner mig så lätt och vacker. Har börjat träffa intressanta män som jag känner kan uppskatta mig och min nya kropp. Jag har fått den kropp som jag ville och har haft tur när det gäller skinnet som anpassat sig och stramats upp efter hand. Det tackar jag för. Hur kul skulle det ha varit att gå ner i vikt och bli skrynklig som ett russin i stället. Det har säkert med åldern att göra också. Jag menar att kroppen anpassar sig lättare när man som jag relativt ung. Därför är jag så nöjd med mig själv att jag gjorde den här resan nu och rekommenderar alla att göra ett seriöst försök att göra något för sig själva. Antingen det handlar om vikt eller annat som du skulle må bra av. Även om andra mål inte har nåtts än, - jag tänker på hunden, - så finns det saker som man kan skjuta på och andra som i alla fall jag är otroligt glad och stolt över att jag tagit tag i. Visst har det varit tufft ibland att inte kunna fika med arbetskamraterna eller tröstäta den där chokladkakan. Men resultatet övervinner allt! Se länken http://samzodiac2.wordpress.com/2007/07/21/manuel-slog-tva-varldsrekord/

Nu kommer jag att lägga ner den här bloggen och starta en annan som kommer att handla om inredning som är mitt stora intresse.

Vi ses där. Mulliga Berit som aldrig ska eller vill bli kallad så igen.